Skip to content

5 טיפים שיעזרו לך להשיג יותר צפיות לסרטון שלך ביוטיוב

איך להשיג יותר צפיות ביוטיוב

יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, אחרי גוגל. אנשים אוהבים את יוטיוב, אוהבים מאוד. לכן הוא נהפך לכלי חשוב מאוד בשיווק באינטרנט, ואנשים רבים החלו לפרסם בו סרטונים. לכן היום אראה לכם איך להשיג יותר צפיות לסרטונים שלכם ביוטיוב.

אז איך אתם יכולים להשיג יותר צפיות ביוטיוב? מה כולם עושים שאתם לא? איך באמת אתם יכולים לקדם את הסרטונים שלכם בפלטפורמה ולהעלות את כמות הצפיות שלכם במאות אם לא אלפי אחוזים? היום נעבור על הכל!

תעשו תוכן טוב!

זהו, גיליתי לכם את אמריקה, כדי להשיג יותר צפיות ביוטיוב צריך לעשות תוכן טוב. אז זהו שזה לא פשוט כמו שזה נשמע.

היום כשכולם מתרכזים בשיווק באינטרנט, כשכולם רוצים להשיג כמה שיותר צפיות ביוטיוב, אז לעתים שוכחים לשים דגש על תוכן טוב. לכן זה הדבר הראשון שאזכיר לכם היום הוא, לעשות תוכן טוב.

אחד מהדברים שיוטיוב מודדת היא זמן הצפייה בסרטון שלכם, כלומר כמה זמן צפו בו. האם רק נכנסו ויצאו? או שנכנסו וראו אותו עד הסוף. ככה היא מבינה כיצד ואיך להציג אתכם בתוצאות החיפוש. לכן אתם חייבים תוכן טוב. תוכן שיצפו בו עד הסוף.

בנוסף לכך, השיווקי באינטרנט לא נגמר רק ביוטיוב, הוא גולש לכל הרשתות החברתיות הקיימות. לכן, תוכן טוב ישותף גם ברשתות חברתיות אחרות ויביא לכם צפיות נוספות. אנשים ישתפו את התוכן שלכם אם הוא טוב, והם יעשו את עבודת השיווק בשבילכם.

תוכן טוב לא חייב להיות תוכן יקר להפקה, אבל הוא צריך לענות על השאלה וצריך להתאים לכותרת. כדי לקבל יותר צפיות ביוטיוב, אתם חייבים לתת מענה לתשובה שעליהם אתם אמורים לענות. אראה לכם דוגמה פשוטה.

דוגמה – איך להשיג יותר צפיות ביוטיוב
דוגמה – איך להשיג יותר צפיות ביוטיוב

התוכן המוצג בשתי התמונות הללו אינו קצר בכלל. למעשה ישנו סרטון עם למעלה מ-6 מיליון צפיות ואורכו כשעתיים וחצי! כן שעתיים וחצי. כדי להשיג יותר צפיות ביוטיוב, התוכן שלכם לא צריך להיות קצר, אלה טוב, מדהים, מצוין. הוא יכול להיות דקה ויכול להיות שעתיים וחצי, זה לא משנה.  הוא פשוט צריך לענות על הבעיה. הוא צריך לתת מענה ופתרון ולעוזר לצופים שלכם.

שיווק עצמי עם סרטון אורח

בעולם השיווק באינטרנט מקובל לשתף פעולה עם אתרים אחרים על מנת לחבר 2 קהילות יחד. בלוגרים רבים נוהגים לארח בבלוג שלהם, בלוגרים אחרים. ככה, כל אחד מרוויח. אז כשאתם שואלים את עצמכם איך להשיג צפיות ביוטיוב, אתם יכולים לשאול את עצמם גם, איך להשיג עוקבים אחרים. עוקבים חדשים = צפיות חדשות.

אם אתם לא חדשים לגמרי בתחום, אתם בטוח מכירים בעלי ערוצי יוטיוב נוספים. אנשים שגם מחפשים איך להשיג יותר צפיות ביוטיוב, איך להגדיל את כמות העוקבים שלהם. תוכלו להתחיל בליצור שיתוף פעולה איתם, גם אם יש להם 1000 עוקבים זה תמיד טוב.

כדאי להשיג יותר צפיות אתם צריכים לבנות לעמכם קהילה

שיווק באינטרנט = קהילה

אפשר לומר ששיווק באינטרנט = קהילה. ואם אתם רוצים להשיג יותר צפיות ביוטיוב, אתם חייבים לבנות קהילה. כאשר אנחנו משווקים מוצר, בין אם זה מוצר פיזי או את עצמנו, אנחנו חייבים לגרום לאנשים לעקוב אחרינו. לשתף את הסרטון שלנו בפייסבוק זה טוב, אבל לא מספיק. העבודה השיווקית באינטרנט היא רחבה יותר, ומסובכת יותר. היא דורשת קהילה, כזאת שתהיה נאמה.

לכן השיווק באינטרנט הוא לא רק להוציא מאמר ולקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל, אלה גם לעקוב אחרי הקוראים שלכם. לבקש מהם להירשם לרשימת התפוצה ולעדכן אותם במה שקורה בעולם השיווק באינטרנט או בעולם היוטיוב. יוטיובר בתחום המתכונים, יכול ליצור קבוצת פייסבוק שמתעסקת במתכונים.

פתיחת קבוצה שכזאת תתחום משמעותית לשיווק שלו באינטרנט, משום שהיא תמתג אותו כמומחה בתחום המתכונים. כך הוא יוכל להגדיל את החשיבות שלו בעייני הצופים ובטווח הארוך להגדיל את כמות הצפיות שלו לסרטונים ולערוץ. המיתוג העצמי דורש עבודה רבה, גם באינטרנט וגם מחוץ לו. אבל אם אנחנו מתמקדים בשיווק ערוץ הטיוטיוב באינטרנט, על בעל הערוץ לחשוב על דרכים שיאפשרו לו לשמור על קשר עקבי עם הקהילה שלו.

גוגל מגמות (Google Trends)

על מנת להשיג יותר צפיות ביוטיוב, צריך ליצור סרטונים סביב נושאים שמעיינים הרבה אנשים. כיוצרי תוכן, קשה לחשוב על נושאים כללים שיכולים לעניין את כולם, לכן גוגל באה לתת לנו יד. גוגל פיתחה עבורנו כלי מדהים בשם ״גוגל מגמות״, שמאפשר לנו לעקוב אחרי מגמות בתוצאות החיפוש שלה. כלומר, נושאים ״חמים״.

לנו נישאר רק להיכנס לאתר ולבחור את המדינה שלנו, וכך נוכל לסנן ולקבל את החיפושים ״החמים״ביותר אצלנו. איך זה עוזר לנו להשיג יותר צפיות? פשוט מאוד. מה שמעניין מביא צפיות. לכן נצטרך להסתכל אילו נושאים יכולים להתפתח לסרטון או למאמר מפורט יותר, וככה לקבל רעיונות לסרטונים שיכולים להצליח.

צילום מסך מתוך גוגל מגמות
צילום מסך מתוך גוגל מגמות
צילום מסך מתוך גוגל מגמות

אלו הם רק מספר דוגמאות מכל התוצאות שמתקבלות בכלי השימושי הזה מבית גוגל. מדובר בנושאים חמים שיצברו צפיות רבות בימים בהם הסרטון יהיה רלוונטי, לכן נסו ליצור סרטון שיהיה רלוונטי גם לאחר שהסערה תחלוף. למשל, תוכלו לפרסם סרטון שמסביר על הקריירה של נאור ציון, תוך התייחסות לדברים נעימים יותר ונעימים פחות.

כמו כן ניתן גם לדבר על המחירים בישראל, לערוך השוואות וכו'. כיוצרי תוכן עלינו לחשוב כיצד אנו רוצים לשווק את הסרטונים שלנו באינטרנט, ולמשוך קהל חדש לערוץ היוטיוב שלנו. לכן הסרטונים צריכים להיות מושכים, וכך גם הכותרת. הכותרת צריכה להתאים לזמן בו הסרטון מפורסם, אך אל תשכחו שניתן גם לשנות אותה מאוחר יותר.  וכך להתאים את הכותרת למקרים חדשים סביב ״נאור ציון״ או ״מדד המחירים לצרכן״.

סרטוני תשובות לשאלות

אם אתם רוצים להגדיל את הצפיות בסרטונים שלכם, אז פשוט תעשו סרטונים שרוצים לצפות בהם. כיוצרי תוכן אנחנו מקבלים שאלות על בסיס קבוע, שאלות שונות ומגוונות. החל משאלות בנושא בו אנו מתעסקים, ועד שאלות כלליות אודות הציוד שלנו או התחביבים שלנו. לכן אנו ממליץ לכם לרכז את כל השאלות הרחבות שאתם מקבלים, ולענות עליהם באופן מפורט.

במידה ואתם מצלמים מערכונים מצחיקים, אז אני בטוח ששואלים אתכם אודות ציוד הצילום שלכם. באיזו מצלמה אתם משתשים, איזו עדשה והאם אתם ממליצים על הציוד הזה. במקרה הזה, כדאי לכם בהחלט לצלם את עצמכם בצלמים את הסרטון. ואפילו לעשות מזה סדרה. כלמור איך אתם כותבים תסריט, איך העריכה ואיך הצילום עובד. מדובר בסדרה של סרטונים שכל מי שצופה בפרק ירצה לצפות גם בפרקים האחרים, וגם יש לכך ביקוש. כלומר כל צפייה יכולה להיות שווה ל-4 צפיות.

שלא נדבר על כך שסרטונים כאלה בדרך כלל מגיעים גבוה בגוגל, ומושכים את הגולשים אליו. הייתי ממליץ לכם לעשות כמה שיותר סרטוני תשובות כדי לקבל כמה שיותר צפיות במצטבר. כמובן שכל סרטון צריך להיות איכותי ולתרום לצופה ידע אמיתי, אין סיבה ליצור סרטון מיותר, זה עשוי לעשות לכם רק בושות.

סיכום

אז ראינו היום 5 דרכים לאיך אתם יכולים להשיג יותר צפיות ביוטיוב, איך להגדיל באופן משמעותי את כמות הצפיות שלכם. אז תעבדו על השיווק באינטרנט שלכם, תשיגו יותר צפיות ותצליחו. בהצלחה!

Published inשיווק באינטרנט

Be First to Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *